شنبه 15 اردیبهشت 1403

 

خادمین علی بن موسی الرضا (ع)همزمان با دهه کرامت با حضور در ایستگاه انتقال خون در جشن میلاد ضامن آهو در رشت از ترویج فرهنگ اهدا‌خون گفتند.

 

سرویس فرهنگی موج برنا- همزمان با دهه کرامت و در آستانه  جشن میلاد علی بن موسی رضا (ع) جشنی ویژه بانوان استان گیلان در سالن خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار شد .

🔹در این مراسم هم با تدبیر و حمایت برگزار کنندگان ایستگاهی ویژه طراحی شده‌‌ بود ، ایستگاه ویژه

)) انتقال خون استان گیلان((که با حمایت و دستور دکتر مرادی مدیر کل انتقال خون استان گیلان و همراهی سمیه عظیمی روابط عمومی انتقال خون استان گیلان حاضر شد تا با ارائه بروشورهای اطلاع رسانی در راستای ترویج اهدا خون بانوان فعالیت شود و در این ایستگاه مسابقه نقاشی با موضوع اهدا خون برگزار شد .

🔹در این مراسم که مثنوی خوانی رضوی ، مراسم با شکوه پرچم گردانی خادمان حرم رضوی و نمایشگاه جلوه های فرهنگ رضوی برگزار شد ، خادمان حرم رضوی در ایستگاه انتقال خون استان گیلان حاضر شدند و ضمن توقف در این ایستگاه برنامه حمایتی خود را در راستای فرهنگ سازی و ترویج اهدا خون اعلام نمودند .

سمیه عظیمی روابط عمومی انتقال خون استان گیلان از حضور در این مراسم ابراز خشنودی کرد و افزود :

در مراسمی که عطر ملکوتی هشتمین امام ، ضامن آهو و ضامن حریت و آزادگی ایرانیان گوشه ، گوشه به مشام می رسد و رسالت مظلومیت و معصومیت این امام بازخوانی می شود برای بنده افتخاری است که نماینده سازمانی باشم که رسالت نجات جان بیماران است و مفتخرم که خادمین حرم شریفش ما را هم در این امر همراهی خواهند کرد .

🔹روابط عمومی انتقال خون گیلان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جشن افزود: برپایی این جشن رویداد بزرگی است و بیان ارادت مریدان اهل بیت است و ایستگاه انتقال خون استان گیلان مورد توجه حاضران قرار گرفت.

🔹 یادآور می شود این مراسم از ساعت ۱۸ در سالن خاتم الانبیا (ص) با حضور خیل عظیم بانوان گیلانی برگزار شد .

 

مرا هزار امید است  و هر هزار تویی...

و کلام آخر اینکه یا علی ابن موسی الرضا (ع)  ما را هزار امیداست و امید ایرانیان تویی ، ضامن ما باش

 

 

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna